Hele goede kapper met superveel aandacht voor detail. De knipbeurten duren wat langer maar dat is juist positief: extra secuur geknipt. Kan goed overweg met krullen en heeft de meest hilarische anekdotes.
Styled by Krisztián•Men's Haircut
Glenn•over 6 years ago
Verified review
Nog nooit zoveel complimenten gekregen na een bezoek aan de kapper! Voor de kleur en voor het kapsel! Dank, Kristian!
Styled by Krisztián•
Ladies' Root ColouringShow all…
Jantien•over 6 years ago
Verified review
Heel goed geknipt en Kris! Hij luisterde goed en dacht goed mee. Ik ben heel blij :)
Styled by Krisztián•Ladies' Haircuts
Sascha•over 6 years ago
Verified review
Ik heb er van elke minuut genoten!
Styled by Krisztián•Men's Haircut
Dániel•over 6 years ago
Verified review
Kriz is an excellent hairdresser, he takes his time to make the haircut as you wish!