Hele goede kapper met superveel aandacht voor detail. De knipbeurten duren wat langer maar dat is juist positief: extra secuur geknipt. Kan goed overweg met krullen en heeft de meest hilarische anekdotes.
Styling door Krisztián•Mannen knippen
Glenn•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Nog nooit zoveel complimenten gekregen na een bezoek aan de kapper! Voor de kleur en voor het kapsel! Dank, Kristian!
Styling door Krisztián•
Vrouwen kleurenToon alles…
Jantien•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel goed geknipt en Kris! Hij luisterde goed en dacht goed mee. Ik ben heel blij :)
Styling door Krisztián•Vrouwen knippen
Sascha•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb er van elke minuut genoten!
Styling door Krisztián•Mannen knippen
Dániel•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Kriz is an excellent hairdresser, he takes his time to make the haircut as you wish!