Een heel warm ontvangst. Christian weet wat hij aan het doen is. Ik heb iets minder dan een uur in de stoel gezeten, omdat Christian zo bezig was met de details perfect te maken. Echt een aanrader.
Styling door Krisztián•Mannen knippen
Dion•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Kriztian is een uitstekende kapper met oog voor detail. Uitstekend!
Styling door Krisztián•Vrouwen knippen
Nico•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste complimenten al binnen!
Styling door Krisztián•
Kleuren - volledigToon alles…
Jantien•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik raad Kris aan iedereen aan! hij heeft mooi haar perfect g geknipt en bovenal was het heel gezellig! vaste klant nu:)
Styling door Krisztián•Vrouwen knippen
maxine•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Krisztian is a great hairdresser, he really takes time to cut your hair and it always looks good. I wouldn't recommend anyone else!