Heel erg bedankt voor je geweldige werk en professionaliteit! Ik ben telkens weer blij met het resultaat en waardeer de tijd en aandacht die je aan elk detail besteedt. Je zorgt er altijd voor dat ik me goed voel én er goed uitzie.
Tot de volgende afspraak!
Met vriendelijke groet, Anna
Styled by Ksenia
Anna•about 1 year ago
Verified review
Great service!
Styled by Ksenia
Maryna•about 1 year ago
Verified review
I enjoy coming to Ksenia again and again, she is professional and great person. Ksenia made a great match of color toning, and hair cut is absolutely what I was looking for.
Styled by Ksenia
Olga•about 1 year ago
Verified review
I’m really happy! Everything was great! Thanks a lot!
Styled by Ksenia
Mariia•about 1 year ago
Verified review
Ксения отличный мастер, обязательно вернусь снова!