Heel erg bedankt voor je geweldige werk en professionaliteit! Ik ben telkens weer blij met het resultaat en waardeer de tijd en aandacht die je aan elk detail besteedt. Je zorgt er altijd voor dat ik me goed voel én er goed uitzie.
Tot de volgende afspraak!
Met vriendelijke groet, Anna
Styling door Ksenia
Anna•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Great service!
Styling door Ksenia
Maryna•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I enjoy coming to Ksenia again and again, she is professional and great person. Ksenia made a great match of color toning, and hair cut is absolutely what I was looking for.
Styling door Ksenia
Olga•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I’m really happy! Everything was great! Thanks a lot!
Styling door Ksenia
Mariia•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ксения отличный мастер, обязательно вернусь снова!