Veel slechte ervaringen met schoonheidssalons, maar dit keer was het onverwachts heel goed ik raad deze salon ook aan en kom er graag weer terug
Treatment by Vicky•Classic Facials
cornelia•over 3 years ago
Verified review
Goede sfeer, hygiënisch en vriendelijke dame (Vicky). Ik ben blij dat ik vandaag terecht kon om mijn gellak van mijn handen en voeten kon laten verwijderen. Mijn nagels kunnen weer bijkomen en zien er netjes uit.
Treatment by Vicky•Gel Nails Manicure
Sharon•almost 4 years ago
Verified review
Altijd een vriendelijke ontvangst, kundig en goede begeleiding van stagiaires.
Treatment by Vicky•
PedicureShow all…
Marie-Rose van Halderen•almost 4 years ago
Verified review
Mijn favoriete salon en favoriete kapster Beyoncé!
Ladies' Haircuts
Roos•almost 4 years ago
Verified review
Nathalie is echt heel goed, ik loop altijd tevreden weg na een behandeling bij haar.
Ik heb dik krullend haar (type 3b/c) en heb vaker bij andere kapsalons ervaren dat ze het niet aankunnen.
Erg blij met mijn recente knipbeurt! Thanks Nathalie