Veel slechte ervaringen met schoonheidssalons, maar dit keer was het onverwachts heel goed ik raad deze salon ook aan en kom er graag weer terug
Behandeling door Vicky•Facials / Gezichtsbehandelingen
cornelia•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede sfeer, hygiënisch en vriendelijke dame (Vicky). Ik ben blij dat ik vandaag terecht kon om mijn gellak van mijn handen en voeten kon laten verwijderen. Mijn nagels kunnen weer bijkomen en zien er netjes uit.
Behandeling door Vicky•Gellak manicure
Sharon•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een vriendelijke ontvangst, kundig en goede begeleiding van stagiaires.
Behandeling door Vicky•
PedicureToon alles…
Marie-Rose van Halderen•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn favoriete salon en favoriete kapster Beyoncé!
Vrouwen knippen
Roos•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Nathalie is echt heel goed, ik loop altijd tevreden weg na een behandeling bij haar.
Ik heb dik krullend haar (type 3b/c) en heb vaker bij andere kapsalons ervaren dat ze het niet aankunnen.
Erg blij met mijn recente knipbeurt! Thanks Nathalie