It is the second time when I come for the lash extensions at La Chic and like the first time I really enjoy my new lashes. Very natural look giving you that extra glamour for holidays or maybe a wedding? ;)
Treatment by Margje•
Eyelash ExtensionsShow all…
Arina•over 8 years ago
Verified review
Vriendelijke dame, ik vond de behandeling prettig alleen wat kort/niet uitgebreid.
Treatment by Margje•Classic Facials
Anonymous•over 8 years ago
Verified review
Show venue reply...
Prachtige wimpers en ook nog heel snel aangebracht.
Treatment by Margje•Eyelash Extensions
Amy•over 8 years ago
Verified review
Heel fijn geholpen, ik ben heel blij met me wimpers, aanrader voor iedereen
Treatment by Margje•Eyelash Extensions
loraine•over 8 years ago
Verified review
Netjes ontvangen voor epileren en verven van wenkbrauwen en wimpers.
Behandeling is goed verlopen, wenkbrauwen vrij donker uitgevallen maar dat is altijd even uitproberen.
Helaas bij betere inspectie thuis bleek dat één wenkbrauw een halve centimeter korter is dan de andere en ook de hoogte verschilt.
Ik zou de behandeling daarom niet aanraden.