It is the second time when I come for the lash extensions at La Chic and like the first time I really enjoy my new lashes. Very natural look giving you that extra glamour for holidays or maybe a wedding? ;)
Behandeling door Margje•
WimperextensionsToon alles…
Arina•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke dame, ik vond de behandeling prettig alleen wat kort/niet uitgebreid.
Behandeling door Margje•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Prachtige wimpers en ook nog heel snel aangebracht.
Behandeling door Margje•Wimperextensions
Amy•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geholpen, ik ben heel blij met me wimpers, aanrader voor iedereen
Behandeling door Margje•Wimperextensions
loraine•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Netjes ontvangen voor epileren en verven van wenkbrauwen en wimpers.
Behandeling is goed verlopen, wenkbrauwen vrij donker uitgevallen maar dat is altijd even uitproberen.
Helaas bij betere inspectie thuis bleek dat één wenkbrauw een halve centimeter korter is dan de andere en ook de hoogte verschilt.
Ik zou de behandeling daarom niet aanraden.