Ik vond het een prettig bezoek en mijn huid was na afloop lekker zacht.
Behandeling door Margje•Facials / Gezichtsbehandelingen
Meike•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Kleine, maar gezellige salon. Margje is supervriendelijk en heel deskundig. Ik had nog nooit extensions gehad, dus ze heeft mij vooraf uitgebreid geadviseerd en ingelicht over de behandeling. Met ruim 4 jaar ervaring is zij echt gespecialiseerd en weet ze goed waar ze mee bezig is. Ik kom zeker terug!
Behandeling door Margje•Wimperextensions
Anoniem•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
:)
Behandeling door Margje•Wimperextensions
Angelique•meer dan 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was heel aangenaam bij La chiq en personeel was ook heel aardig.
Zeker een aanrader om nog een keer langs te gaan
Behandeling door Margje•Wimperextensions
raynelley•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden!
Behandeling door Margje•Facials / Gezichtsbehandelingen