Erg fijne gezichtsbehandeling gehad in deze fijne salon en in goed gezelschap. Tot snel!
Treatment by Margje•Classic Facials
Cora•over 6 years ago
Verified review
om aan te raden
Treatment by Margje•Eyelash Extensions
Robin•over 6 years ago
Verified review
Ik heb zojuist m’n wimperextentions weer laten opvullen en ik ben daar erg tevreden over. Zowel de kwaliteit van de 4D/6D-wimpers als de manier waarop ze worden gezet, is top! Daarnaast is de eigenaresse van La Chiq een hele vriendelijke, klantgerichte, meedenkende, aardige, nauwkeurige, verzorgde en hardwerkende vrouw en hebben we in het half uur of driekwartier de leukste gesprekken.
Treatment by Margje•Eyelash Extensions
Angelique•over 6 years ago
Verified review
Super aardige dame, leuke salon maar het resultaat was rampzalig. Heb thuis meteen alles bijgewerkt.