De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
712 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Erg fijne gezichtsbehandeling gehad in deze fijne salon en in goed gezelschap. Tot snel!
om aan te raden
Ik heb zojuist m’n wimperextentions weer laten opvullen en ik ben daar erg tevreden over. Zowel de kwaliteit van de 4D/6D-wimpers als de manier waarop ze worden gezet, is top! Daarnaast is de eigenaresse van La Chiq een hele vriendelijke, klantgerichte, meedenkende, aardige, nauwkeurige, verzorgde en hardwerkende vrouw en hebben we in het half uur of driekwartier de leukste gesprekken.
Super aardige dame, leuke salon maar het resultaat was rampzalig. Heb thuis meteen alles bijgewerkt.
Toon reactie salon...
Altijd tevreden
85
1
85
86
87
116
87