Erg fijne gezichtsbehandeling gehad in deze fijne salon en in goed gezelschap. Tot snel!
Behandeling door Margje•Facials / Gezichtsbehandelingen
Cora•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
om aan te raden
Behandeling door Margje•Wimperextensions
Robin•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb zojuist m’n wimperextentions weer laten opvullen en ik ben daar erg tevreden over. Zowel de kwaliteit van de 4D/6D-wimpers als de manier waarop ze worden gezet, is top! Daarnaast is de eigenaresse van La Chiq een hele vriendelijke, klantgerichte, meedenkende, aardige, nauwkeurige, verzorgde en hardwerkende vrouw en hebben we in het half uur of driekwartier de leukste gesprekken.
Behandeling door Margje•Wimperextensions
Angelique•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super aardige dame, leuke salon maar het resultaat was rampzalig. Heb thuis meteen alles bijgewerkt.