1e keer pedicure gehad, werd goed geholpen daisy was vriendelijk en gaf mij advies over m'n gebroken teennagel. Lag lekker in de massage stoel alleen zag ik een haar in de wasbak waar me voet in lag met water. alleen dit zag ik als minpunt. Verder deed ze ook niet zeer en knipte ze wel goed. Salon is ook erg leuk ingericht
Treatment by Daisy•Pedicure
kub•about 1 year ago
Verified review
Hele lieve vrouw die er werkt, de zaak is cute en ik werd op tijd geholpen. Ik heb perongeluk een stukje gellak gechipt door klussen. Heb in de avond geappt en mocht een dag later langs komen om dat stukje te laten repareren. Werkt snel en efficiënt
Treatment by Daisy•Gel Nails Manicure
Shari•about 1 year ago
Verified review
Goede manicure behandeling gehad blijft mooi nauwkeurig gedaan