veel wondjes langs mn nagelriemen en de salon voelde niet erg schoon.
Treatment by Daisy•Acrylic Nail Extensions & Overlays
Tessa•about 1 year ago
Verified review
Wederom heel netjes gedaan en zoveel keuze uit hele mooie kleuren. Een aanrader.
Treatment by Daisy•Gel Nails Manicure
Lotte•about 1 year ago
Verified review
Hele leuke salon, vriendelijk en goed geholpen. Ze hebben heel veel mooie kleurtjes gellak!
Treatment by Daisy•Gel Nails Manicure
Michelle•about 1 year ago
Verified review
Helemaal blij met mn pedicure behandeling!
Treatment by Daisy•Pedicure
J.•about 1 year ago
Verified review
Nagels erg mooi en snel gedaan. 1e keer dus weet nog niet hoe het blijft zitten. Heel veel mooie kleuren. Meer dan dat ik in een andere salons gewend ben.