veel wondjes langs mn nagelriemen en de salon voelde niet erg schoon.
Behandeling door Daisy•Acrylnagels
Tessa•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom heel netjes gedaan en zoveel keuze uit hele mooie kleuren. Een aanrader.
Behandeling door Daisy•Gellak manicure
Lotte•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele leuke salon, vriendelijk en goed geholpen. Ze hebben heel veel mooie kleurtjes gellak!
Behandeling door Daisy•Gellak manicure
Michelle•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal blij met mn pedicure behandeling!
Behandeling door Daisy•Pedicure
J.•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Nagels erg mooi en snel gedaan. 1e keer dus weet nog niet hoe het blijft zitten. Heel veel mooie kleuren. Meer dan dat ik in een andere salons gewend ben.