Prima salon voor een basis pedicure en manicure. En ook nog betaalbaar.
Treatment by Daisy•
PedicureShow all…
Marga•8 months ago
Verified review
ik ben van acryl naar biab overgestapt. Daisy heeft mijn nagelriemen mooi weggehaald. Biab vindt ik toch hygiënischer en steviger voelen dan acrylnagels. Ik kom zeker terug over 3 weken!
Treatment by Daisy•
Hard Gel Extensions & OverlaysShow all…
CK•8 months ago
Verified review
Mooie Biab geplaatst met gellak, heel veel keus qua kleuren. Manicure en Pedicure waren ook geslaagd. Ik kom zeker nog eens terug. Daisy bedankt!
Treatment by Daisy•
PedicureShow all…
Tessa•9 months ago
Verified review
Prima salon, netjes en verzorgd.
Treatment by Daisy•Acrylic Nail Extensions & Overlays
Biloe•9 months ago
Verified review
fijne, kleinschalige nagelsalon in het hartje van Arnhem. lekker rustig. ideaal voor de introverte persoon. ook niet duur.
Treatment by Daisy•Acrylic Nail Extensions & Overlays