Prima salon voor een basis pedicure en manicure. En ook nog betaalbaar.
Behandeling door Daisy•
PedicureToon alles…
Marga•8 maanden geleden
Geverifieerde review
ik ben van acryl naar biab overgestapt. Daisy heeft mijn nagelriemen mooi weggehaald. Biab vindt ik toch hygiënischer en steviger voelen dan acrylnagels. Ik kom zeker terug over 3 weken!
Behandeling door Daisy•
ManicureToon alles…
CK•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Mooie Biab geplaatst met gellak, heel veel keus qua kleuren. Manicure en Pedicure waren ook geslaagd. Ik kom zeker nog eens terug. Daisy bedankt!
Behandeling door Daisy•
PedicureToon alles…
Tessa•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima salon, netjes en verzorgd.
Behandeling door Daisy•Acrylnagels
Biloe•9 maanden geleden
Geverifieerde review
fijne, kleinschalige nagelsalon in het hartje van Arnhem. lekker rustig. ideaal voor de introverte persoon. ook niet duur.