Wat een prachtige en gezellige salon! Een pareltje.
En de dames en heer die er werken zijn heel vriendelijk, in voor een gesprek en heel kundig in hun vak.
Tijdens het wachten op het intrekken van de verf heerlijk op het gezellige balkon gezeten met een goede kop koffie.
De tijd vloog voorbij en ik ging met een prachtige haarkleur de deur uit. Dank je wel Lagerman!
Ladies' Dry HaircutShow all…
Monica V.•11 months ago
Verified review
Alles super zoals altijd 🙏
Styled by Stephanie •Men's Haircut
Robin•11 months ago
Verified review
Ik ben dol op het personeel van deze salon. Hun gastvrijheid, deskundigheid en begeleiding zijn uitstekend. Ik ben er nu al vier keer geweest en ik ga zeker nog een keer terug.
Treatment by Amanda •Eyebrow Tweezing
Urmila•11 months ago
Verified review
Weer geweest voor highlights, super blij met het resultaat zoals altijd! Echte vakmensen.