Wat een prachtige en gezellige salon! Een pareltje.
En de dames en heer die er werken zijn heel vriendelijk, in voor een gesprek en heel kundig in hun vak.
Tijdens het wachten op het intrekken van de verf heerlijk op het gezellige balkon gezeten met een goede kop koffie.
De tijd vloog voorbij en ik ging met een prachtige haarkleur de deur uit. Dank je wel Lagerman!
Vrouwen kleurenToon alles…
Monica V.•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Alles super zoals altijd 🙏
Styling door Stephanie •Mannen knippen
Robin•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben dol op het personeel van deze salon. Hun gastvrijheid, deskundigheid en begeleiding zijn uitstekend. Ik ben er nu al vier keer geweest en ik ga zeker nog een keer terug.
Behandeling door Amanda •Wenkbrauwen epileren
Urmila•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer geweest voor highlights, super blij met het resultaat zoals altijd! Echte vakmensen.
Behandeling door Amanda •Wimperextensions - Hybride