Na vele kapsalons achter de rug te hebben gehad, ben ik beland bij Lagerman, in dit geval bij Amanda...ze doet haar uiterste best, en met verven( dat is meestal mijn behandeling) zorgt ze ervoor dat alle haartjes gekeurd zijn...fijne kapsalon, erg vriendelijk en relaxed...ga zo door Lagerman!
Styled by Amanda •Ladies' Root Colouring
Romana G.•11 months ago
Verified review
Great experience
Styled by Annemarie •Men's Haircut
Thanos•11 months ago
Verified review
very good! second time going to cut my hair with Sam!
Styled by Sem •Ladies' Haircuts
dalila•12 months ago
Verified review
ik had mijn eerste manicure en luxe pedicure bij Lagerman en ben zó blij! Mosha nam alle tijd, stelde me gerust en hielp zelfs met een pijnlijke plek onder mijn voet. Het resultaat is prachtig. Mosha is een vakvrouw met een warm hart. Ik kom zeker terug!
Builder Gel ManicureShow all…
Zinedine•12 months ago
Verified review
Geduldig en in goed overleg met geknipt kapsel weer helemaal tevreden !