Na vele kapsalons achter de rug te hebben gehad, ben ik beland bij Lagerman, in dit geval bij Amanda...ze doet haar uiterste best, en met verven( dat is meestal mijn behandeling) zorgt ze ervoor dat alle haartjes gekeurd zijn...fijne kapsalon, erg vriendelijk en relaxed...ga zo door Lagerman!
Styling door Amanda •Kleuren - uitgroei
Romana G.•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Great experience
Styling door Annemarie •Mannen knippen
Thanos•11 maanden geleden
Geverifieerde review
very good! second time going to cut my hair with Sam!
Styling door Sem •Vrouwen knippen
dalila•12 maanden geleden
Geverifieerde review
ik had mijn eerste manicure en luxe pedicure bij Lagerman en ben zó blij! Mosha nam alle tijd, stelde me gerust en hielp zelfs met een pijnlijke plek onder mijn voet. Het resultaat is prachtig. Mosha is een vakvrouw met een warm hart. Ik kom zeker terug!
Builder gel manicureToon alles…
Zinedine•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Geduldig en in goed overleg met geknipt kapsel weer helemaal tevreden !