Mijn moeder komt al tientallen jaren bij Larissa. Nu heeft ze Alzheimer en begrijpt veel niet meer. Ze is vaak moe en alles gaat langzaam. Mijn moeder had vroeger altijd een permanent met waterholf. Dat lukt nu niet meer. Clara heeft een practisch, maar mooi ander kapsel geknipt. Clara is zo lief voor haar en heeft alle geduld. Mijn moeder is weer netjes geknipt. Als dochter ben ik Clara erg dankbaar.
Styled by Clara•Ladies' Haircuts
Trudy•4 months ago
Verified review
Altijd tevreden. Nemen de tijd voor je en zorgen dat er goed word gekeken naar wat mogelijk is met je haartype.
Styled by Larissa•Colour Correction
Joanne•4 months ago
Verified review
Alle kapsters die daar werken zijn vakkundig, aardig en goed opgeleid
Styled by Larissa•Ladies' Haircuts
maya eikelenboom•4 months ago
Verified review
Ik was zo als altijd tevreden met het resultaat.
Styled by Belinda•Afro Hairdressing
Tina•5 months ago
Verified review
ik ben goed geknipt, ze zijn altijd vriendelijk! ik ben er een zeer tevreden klant!