Mijn moeder komt al tientallen jaren bij Larissa. Nu heeft ze Alzheimer en begrijpt veel niet meer. Ze is vaak moe en alles gaat langzaam. Mijn moeder had vroeger altijd een permanent met waterholf. Dat lukt nu niet meer. Clara heeft een practisch, maar mooi ander kapsel geknipt. Clara is zo lief voor haar en heeft alle geduld. Mijn moeder is weer netjes geknipt. Als dochter ben ik Clara erg dankbaar.
Styling door Clara•Vrouwen knippen
Trudy•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden. Nemen de tijd voor je en zorgen dat er goed word gekeken naar wat mogelijk is met je haartype.
Styling door Larissa•Kleurcorrectie
Joanne•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Alle kapsters die daar werken zijn vakkundig, aardig en goed opgeleid
Styling door Larissa•Vrouwen knippen
maya eikelenboom•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik was zo als altijd tevreden met het resultaat.
Styling door Belinda•Black hair
Tina•5 maanden geleden
Geverifieerde review
ik ben goed geknipt, ze zijn altijd vriendelijk! ik ben er een zeer tevreden klant!