Ik was, zoals altijd heel vriendelijk ontvangen en het kapperswerk werd heel goed gedaan door Clara. Helaas gaat Clara volgende maand met pensioen en zie ik haar op de 26 maart voor het laatst ;-(
Gelukkig werken er nog meer goede kapsters daar maar ik ga Clara, denk ik, wel missen.
Styling door Clara•Kleuren - volledig
Maria•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al jaren, en elke keer lukt het deze kapsalon mij met een ontzettende glimlach, naar buiten te laten gaan. Ben erg tevreden over de service en kwaliteit. Echt ontzettend bedankt!
Groetjes jullie vaste klant Thomas
Styling door Kelly•Mannen knippen
Thomas•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden
Styling door Belinda•Vrouwen knippen
Reshmie•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Zowel voor mannen, als vrouwen en kinderen erg tevreden.