Prima salon met kennis van haar. Dit was de tweede keer dat ik hier geknipt ben. En ook deze keer was het eindresultaat prima. Al veel complimenten ontvangen. Ga hier nog veel vaker komen.
Styled by Kelly•Ladies' Haircuts
Henriette•over 6 years ago
Verified review
Top een aanrader !
Styled by Larissa•Men's Haircut
Bas•over 6 years ago
Verified review
Precies op tijd geholpen
Styled by Larissa•Men's Haircut
H.v.zeijl•over 6 years ago
Verified review
Super ! Altijd gezellig en uitstekende kwaliteit en service