Prima salon met kennis van haar. Dit was de tweede keer dat ik hier geknipt ben. En ook deze keer was het eindresultaat prima. Al veel complimenten ontvangen. Ga hier nog veel vaker komen.
Styling door Kelly•Vrouwen knippen
Henriette•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Top een aanrader !
Styling door Larissa•Mannen knippen
Bas•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Precies op tijd geholpen
Styling door Larissa•Mannen knippen
H.v.zeijl•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super ! Altijd gezellig en uitstekende kwaliteit en service