Fijne salon werken netjes optijd. Goed betaalbaar, gezellig en vakkundig personeel!!
Met een kopje koffie word er besproken wat je gedaan wil hebben.
Heel erg tevreden met mijn haar kleur!
Ik kom hier zeker terug
Styled by Kelly•Hair colouring
Daisy•almost 7 years ago
Verified review
Gezellige salon. Kom er al jaren en ben altijd zeer tevreden.