Fijne salon werken netjes optijd. Goed betaalbaar, gezellig en vakkundig personeel!!
Met een kopje koffie word er besproken wat je gedaan wil hebben.
Heel erg tevreden met mijn haar kleur!
Ik kom hier zeker terug
Styling door Kelly•Vrouwen kleuren
Daisy•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellige salon. Kom er al jaren en ben altijd zeer tevreden.