De 1e keer bij deze salon en ik kom zeker nog een keer terug! Kelly heeft me goed geknipt en geadviseerd. Vriendelijk en er wordt goed de tijd genomen.
Styled by Kelly•Ladies' Haircuts
AC•about 1 month ago
Verified review
Larissa is een van de weinige die mn haar begrijpt en op een goeie manier kan voeden en kan verzorgen.
Styled by Larissa•Afro Hairdressing
Oshin•about 1 month ago
Verified review
Nou, ik laat al meer dan 10 jaar mijn haar bij Larissa knippen en daar is een reden voor! Het is altijd super gezellig en ze knipt mijn haar altijd precies hoe ik het wil. Ook is ze altijd geduldig en super vriendelijk. Daarnaast geeft ze ook nog eens goed advies over mijn haar. Weer een fijne ervaring :).
Styled by Larissa•Ladies' Haircuts
Nynke•about 1 month ago
Verified review
Was weer een feestje.
Ladies' HaircutsShow all…
Hans•about 2 months ago
Verified review
Ik kom hier al jaren en ben blij met de sfeer en de deskundigheid van de kapsters.