Larissa's Haarhuis Reviews

Mari Andriessenstraat 4, 2552KN Den Haag

Check availability and book online

Reviews are written by customers after their visit.

4,7
2869 reviews

Filter by treatment

Filter reviews

Treatment

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
De 1e keer bij deze salon en ik kom zeker nog een keer terug! Kelly heeft me goed geknipt en geadviseerd. Vriendelijk en er wordt goed de tijd genomen.
Larissa is een van de weinige die mn haar begrijpt en op een goeie manier kan voeden en kan verzorgen.
Nou, ik laat al meer dan 10 jaar mijn haar bij Larissa knippen en daar is een reden voor! Het is altijd super gezellig en ze knipt mijn haar altijd precies hoe ik het wil. Ook is ze altijd geduldig en super vriendelijk. Daarnaast geeft ze ook nog eens goed advies over mijn haar. Weer een fijne ervaring :).
Was weer een feestje.
Ik kom hier al jaren en ben blij met de sfeer en de deskundigheid van de kapsters.
4
1
4
5
6
364
6