De 1e keer bij deze salon en ik kom zeker nog een keer terug! Kelly heeft me goed geknipt en geadviseerd. Vriendelijk en er wordt goed de tijd genomen.
Styling door Kelly•Vrouwen knippen
AC•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Larissa is een van de weinige die mn haar begrijpt en op een goeie manier kan voeden en kan verzorgen.
Styling door Larissa•Black hair
Oshin•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Nou, ik laat al meer dan 10 jaar mijn haar bij Larissa knippen en daar is een reden voor! Het is altijd super gezellig en ze knipt mijn haar altijd precies hoe ik het wil. Ook is ze altijd geduldig en super vriendelijk. Daarnaast geeft ze ook nog eens goed advies over mijn haar. Weer een fijne ervaring :).
Styling door Larissa•Vrouwen knippen
Nynke•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Was weer een feestje.
Vrouwen knippenToon alles…
Hans•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al jaren en ben blij met de sfeer en de deskundigheid van de kapsters.