Larissa is ervaren en deskundig en geeft advies en stelt je op je gemak. Hele fijne aardige vrouw.
Echt een aanrader.
Styling door Larissa•Vrouwen knippen
Barbara•23 dagen geleden
Geverifieerde review
We zijn vriendelijk geholpen zo als altyd. Mijn dochter wil geen ander kapper meer.
Altyd vriendelijk en zorgzaam en behulpzaam.
Komen er graag
Bedankt
Styling door Belinda•Vrouwen knippen
Allisha•24 dagen geleden
Geverifieerde review
Goed geholpen en ging erg tevreden de deur uit. Geen verborgen kosten, gewoon betaald wat ik had geboekt.
Styling door Kelly•Krullen-knippen
Danielle•25 dagen geleden
Geverifieerde review
Altijd de beste
Styling door Belinda•Föhnen / Stylen
Denise•26 dagen geleden
Geverifieerde review
Larissa is erg behulpzaam en gastvrij. Ze knipt mijn haar iedere keer weer in een goed model. Ik kom blij weer thuis na afloop.