De mensen hier zijn zo aardig en fijn! Afspraken beginnen altijd op tijd en zijn netjes/snel gedaan :)
Miriam•about 1 year ago
Verified review
Erg vriendelijk en professionele medewerkers. Ik voel me hier altijd op mijn gemak en kom er graag terug! Zeker aan te raden!
Kirsten•over 1 year ago
Verified review
Het was een fijne eerste laser ervaring. Vriendelijke personeel. Silke behandelde me en ze gaf me duidelijke informatie. Ik ben benieuwd naar de verdere behandelingen
Zaïra•over 1 year ago
Verified review
Hee goed geholpen💞 Silke is hele lieve meid tot de volgende afspraak x
bella•over 1 year ago
Verified review
Very professional experience. Silke was friendly and the device amazing.