De mensen hier zijn zo aardig en fijn! Afspraken beginnen altijd op tijd en zijn netjes/snel gedaan :)
Miriam•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg vriendelijk en professionele medewerkers. Ik voel me hier altijd op mijn gemak en kom er graag terug! Zeker aan te raden!
Kirsten•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een fijne eerste laser ervaring. Vriendelijke personeel. Silke behandelde me en ze gaf me duidelijke informatie. Ik ben benieuwd naar de verdere behandelingen
Zaïra•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hee goed geholpen💞 Silke is hele lieve meid tot de volgende afspraak x
bella•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Very professional experience. Silke was friendly and the device amazing.