Fijn ontvangst, goed en duidelijk gesprek. Duidelijke uitleg en ze nam de tijd.
Linda•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service!
Safira•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd een goede service en heel aardig.
Funda•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Deskundig personeel en heel fijn geholpen.
Gwen•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I an always super happy with my lashes and at this point I had them done by 3 different girls but they were all super nice and every time explained every step. I will keep coming ☺️