Super klantvriendelijk,de kliniek is prachtig en hygiëne 👌
Aisha•almost 2 years ago
Verified review
Lieve kundige meiden, altijd beleefd en er wordt goed uitleg gegeven.
Elles•almost 2 years ago
Verified review
Super blij met mijn lash en wenkbrauwen lift! De beest resultaat die ik ooit heb gehaald! De personeel is aardig en de plek is zo mooi en schoon. Het wordt nu mijn vaste plek :)
Uarda •almost 2 years ago
Verified review
Het was voor mij de eerste keer bij deze kliniek, en de dame die mij behandelde vertelde bij alle stappen wat ze deed. Professioneel een vriendelijk, en blij met het resultaat!