Super klantvriendelijk,de kliniek is prachtig en hygiëne 👌
Aisha•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve kundige meiden, altijd beleefd en er wordt goed uitleg gegeven.
Elles•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super blij met mijn lash en wenkbrauwen lift! De beest resultaat die ik ooit heb gehaald! De personeel is aardig en de plek is zo mooi en schoon. Het wordt nu mijn vaste plek :)
Uarda •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was voor mij de eerste keer bij deze kliniek, en de dame die mij behandelde vertelde bij alle stappen wat ze deed. Professioneel een vriendelijk, en blij met het resultaat!