Het was vandaag de eerste keer voor mij, ik heb het als heel prettig ervaren!
Lize•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles werdt fijn uitgelegd voordat er met de behandeling werdt begonnen. Ook werden al mijn vragen beantwoord. Het was een fijne vibe en de medewerker was heel aardig en behulpzaam.