Ik heb een lash lift + brow lamination gehad. Ik had een hele vriendelijke dame die alles rustig uitlegde terwijl ze bezig was en iedere keer vertelde wat ze ging doen. Hele fijne ervaring, dus kom zeker terug.
Saskia•over 2 years ago
Verified review
Fijne ervaring, uitgebreid info gehad
Suzan•over 2 years ago
Verified review
Super lieve meid die je vlot behandelde en nog eens met een super mooi resultaat.
Arjanita•over 2 years ago
Verified review
Het resultaat is mooi
Hanane•over 2 years ago
Verified review
Altijd fijne sfeer & behandeling. Kom er al
jaren en dit is nooit veranderd 🤍