Ik heb een lash lift + brow lamination gehad. Ik had een hele vriendelijke dame die alles rustig uitlegde terwijl ze bezig was en iedere keer vertelde wat ze ging doen. Hele fijne ervaring, dus kom zeker terug.
Saskia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne ervaring, uitgebreid info gehad
Suzan•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super lieve meid die je vlot behandelde en nog eens met een super mooi resultaat.
Arjanita•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het resultaat is mooi
Hanane•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijne sfeer & behandeling. Kom er al
jaren en dit is nooit veranderd 🤍