Ontzettend lieve dame met veel geduld, interesse in jou als persoon, goed doorvragen en checken of het allemaal goed met je gaat tijdens het laseren. Eerlijk en duidelijkheid inzake je huidadviezen en noodzaak. 🙏🏼
Pratina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
met een glimlach begroet te worden. Ze gaven mij voldoende informatie en ik maakte meteen een afspraak voor de eerste sessie.
filiz•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijke medewerkster. Het was mijn eerste keer lash lift. Alle stappen werden van te voren uitgelegd en daarna uitgevoerd.
Isa•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele mooie en schone zaak, ook super lief personeel! Zeker aan te raden :)
Kyra•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne personeel, die vriendelijk zijn en tegelijkertijd ook hun werk professioneel doen. Geen wacht tijden rustige sfeer een echte aanrader om ff te ontprikkelen en te genieten. Dit was mijn eerste ervaring, ik denk dat dit mijn vaste plek wordt. Dankjewel een dikke 10