Super goeie ervaring gehad.
Ze legt het goed uit en neemt alle tijd voor je ..een aanrader!
Mala•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie inrichting. Vriendelijke medewerkster.
Voelde me direct op mijn gemak
Professioneel en goede uitleg
Laserbehandeling werd zorgvuldig uitgevoerd
Volgende maand de vervolg afspraak
Linda•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Tweede keer dat ik been geweest zit echt perfect en hele aardige mensen
Lotus•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn geholpen!
Feresha•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijn was de behandeling alles er goed verteld en voelde me comfortabel ga er zeker weer terug