Een topvrouw! Ze weet waar ze mee bezig is en is heel vakkundig. En de gezelligheid spat er ook vanaf!
R.R.•over 4 years ago
Verified review
Zo vriendelijk en professioneel. Altijd weer gezellig met jou.
B.d.•over 4 years ago
Verified review
Ik ben heel tevreden over alles. Sabien zelf, afspraken inplannen en mijn super mooie wimpers!!
T.t.•over 4 years ago
Verified review
Sabien is naast een hele gezellige schoonheidsspecialiste super goed in haar werk. Mijn wimpers en wenkbrauwen zien er altijd top uit. Ze werkt heel nauwkeurig en luistert goed naar je wensen. Ik kijk altijd uit naar mijn afspraken en zou Lashtastic iedereen aanraden!