Een topvrouw! Ze weet waar ze mee bezig is en is heel vakkundig. En de gezelligheid spat er ook vanaf!
R.R.•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zo vriendelijk en professioneel. Altijd weer gezellig met jou.
B.d.•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel tevreden over alles. Sabien zelf, afspraken inplannen en mijn super mooie wimpers!!
T.t.•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Sabien is naast een hele gezellige schoonheidsspecialiste super goed in haar werk. Mijn wimpers en wenkbrauwen zien er altijd top uit. Ze werkt heel nauwkeurig en luistert goed naar je wensen. Ik kijk altijd uit naar mijn afspraken en zou Lashtastic iedereen aanraden!