Chelsea Djanie Maria Braafhart.•almost 6 years ago
Verified review
Bij Gwen ben je gewoon in goede vakkundige handen. She is the Brow Queen! Daarbij is ze ook nog een mooi mens die je meteen op je gemak laat voelen. Een bezoekje aan deze salon is een glam voor jezelf😍
Sandra•about 6 years ago
Verified review
Fijne behandeling! Ik kom zeker nog eens terug
Hanna•about 6 years ago
Verified review
Gwendolyn ging vak kundig te werk.
Ik voelde mij echt ontspannen en in goede handen. Tijdens de behandeling vertelde Gwendolyn wat zij ging doen hen hoe.
Bedankt! Ik maak gauw weer een afspraak!