Chelsea Djanie Maria Braafhart.•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Bij Gwen ben je gewoon in goede vakkundige handen. She is the Brow Queen! Daarbij is ze ook nog een mooi mens die je meteen op je gemak laat voelen. Een bezoekje aan deze salon is een glam voor jezelf😍
Sandra•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling! Ik kom zeker nog eens terug
Hanna•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Gwendolyn ging vak kundig te werk.
Ik voelde mij echt ontspannen en in goede handen. Tijdens de behandeling vertelde Gwendolyn wat zij ging doen hen hoe.
Bedankt! Ik maak gauw weer een afspraak!