Great service and I leave with beautiful nails and eyebrows as always
CarolyneC•over 4 years ago
Verified review
Tevreden
Claudia•over 4 years ago
Verified review
Gellak is er goed afgehaald en er is een nieuwe gellak opgezet. Super mooi!
Kirsten•almost 5 years ago
Verified review
Fijne voetbehandeling
Leonie•almost 5 years ago
Verified review
Deze week een pedicure en manicure behandeling gehad van Gwendolyn.
Heerlijke ervaring. Heel professioneel, vakkundig en plezierig.
Ik heb gelijk weer een afspraak gemaakt