Great service and I leave with beautiful nails and eyebrows as always
CarolyneC•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Tevreden
Claudia•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Gellak is er goed afgehaald en er is een nieuwe gellak opgezet. Super mooi!
Kirsten•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne voetbehandeling
Leonie•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Deze week een pedicure en manicure behandeling gehad van Gwendolyn.
Heerlijke ervaring. Heel professioneel, vakkundig en plezierig.
Ik heb gelijk weer een afspraak gemaakt