Fijne plek om mijn nagels te doen. Gwendolyn is zeer vriendelijk en deskundig. Ik kom hier zeker terug!
Romy•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Tevreden!💕
Samantha•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik wil eten roti of bami een nasi hahaha
Dan kom ik vaker
Roland•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd heerlijk een behandeling in de salon door Gwendolyn. Vanaf het maken van de afspraak, de behandeling en vertrek alles liep verliep zeer prettig. Daarnaast is Gwendolyn een hartelijke en vriendelijke deskundige bij wie je je snel op je gemak voelt.