Achteraf gezien had ik liever een compleet nieuwe set SVS genomen dan een refill. Na een week en 4 dagen had ik helaas niets meer. Na dag 1 vielen ze al uit, terwijl het bij de nieuwe set vrij lang duurde voor ik merkte dag er extensions loslieten. Waarschijnlijk is het ergens normaal dat het sneller gaat, maar dit was de refill helaas niet waard
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede service, bedankt voor de wimpers ❤️
Manon•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top salon, en zeer vriendelijk!
Isabel•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijk
Giovanna•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel, schoon en netjes te werk! Erg blij met het resultaat