Super vriendelijke mensen! Meedenkend voor een prima prijs
Styled by Shohreh•Balayage
Ivon•about 1 year ago
Verified review
Ik werd net als de vorige keren direct behandeld en kreeg ook goed advies. Steeds ben ik weer verrast hoe zorgvuldig mijn wenkbrauwen worden geverfd. Het is een kleine behandeling maar dat heeft totaal geen invloed op de hoeveelheid aandacht en kwaliteit die ik krijg. Echt super fijne salon!
Treatment by shima•Eyebrow & Eyelash Tinting
Jaqueline•about 1 year ago
Verified review
Hele goede ervaring en altijd tevreden met de behandeling
Styled by shima•Ladies' Root Colouring
Zeer tevreden klant•about 1 year ago
Verified review
Als eventjes m’n wimpers niet meer geverfd, maar dit was zeker een van de mooiste keren dat mijn wimpers geverfd zijn. Ze zijn er goed zwart geworden en alle wimpers zijn goed meegepakt! Super blij mee :)